Model House i Sthlm

79699-43Om dom ringer från Stockholm och frågar om man vill bli fotograferad plus få gratis sminkning så måste man ju som Norrlänning för Guds skull ställa upp!

Mina förväntningar var kanske lite för höga när det gällde studion.
Jag trodde att den skulle va stor med högt till tak men den va ganske liten dock väldigt mysig.

Personalen
på Model House va ruggit trevliga och man kännde att man var välkommen vilket var jätte kul.
Kaffe, kakor och godis bjöd dom på!

Man fick ha med sig två ombyten
och bestämma själv hur man ville bli sminkad.
Jag valde att ha mina vanliga kläder
och ett par haremsbyxor som jag dragit upp som en "tubklänning" med ett rött brett skärp till.
Sminkningen ville jag ha hyffsat naturlig.

Om man inte vågade bli plåtad själv så fick man även ta med en kompis eller dyligt.
Jag tog med mig en snygg kille som jag kunde stå bredvid he he.
(Min snupersnygga kompis Jonas)

79699-45

Fotografen hette Viktoria, hon var jätte snäll och enligt rykten så har hon fotograferat åt Vogue mm.

Själva fotograferingen gick ju självklart trögt i början.
Det är inte lätt när man ska försöka se snygg ut framför en människa som man aldrig träffat förr.
De första kännslorna man fick var ju obehag men attans va fort det försvann.

Om tjejerna på model house ringer till dig nån gång så måste jag ju bara säga att detta är skit kul och kostnadsfritt om man inte vill ha nå bilder.
Kolla in deras hemsida och läs mer!

   (plats för länk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback