Behärska dej för i HELVETTE!

Visst, jag är väl duktig på att göra honom förbannad just med att vara den raka, ärliga och uppkäftiga person som jag är men när han gör mig förbannad så har jag i alla fall gränser för hur långt man kan gå med fula ord, jag vet ju vilka "knappar" som är känsliga, men han har inga gränser alls... nope
Han tappar alla hämningar och börjar tracka ner på hur jag ser ut mm
(skaffa en annan brud då! just nu så har jag ändå inga problem med det. Tycker bara synd om den bruden)

Alla killar vet väl att man ska aldrig lägga sig i en tjejs utseende förutom om det är något bra.

Han trackar även ner på min familj och säger att det är deras fel allt ihop.
Enligt honom så har min familj "seriösa problem", är dumma i huvet mm
Jag tycker att det är sjukt onödigt att tracka ner på någons familj.
SOM OM DET HJÄLPER?!

Kommentarer
Postat av: CC

Ja. Hoppas du slängt simkortet, bytt lås och att du aldrig, ALDRIG mera någonsin har med honom att göra.
Jag kommer inte accepera ditt val i så fall för jag kan inte acceptera eller tolerera honom och hans beteende gentemot dig.
Och det har absolut ingenting att göra med att jag är politiskt aktiv och att jag kör över honom verbalt utan problem, utan det har med grundläggande värderingar att göra. Sådana man skaffar sig under sin uppväxt. Rätt och fel, etik och moral.
Han är i samma klass som alla andra skitstövlar. ingen är mer eller mindre skitstövel liksom. Är man en så är man. Och om man petar på min moster på fel sätt så skall han inte sätta sin äckliga jävla fot i din lägenhet igen. Du kommer aldrig bli av med avskummet så som du håller på. VAKNA FFS!
En man som
1) Har märklig kvinnosyn mot dig eller andra kvinnor.
2) Har annorlunda humör sedan första träffen; sämre humör, mer missnöjd och kontrollerande.
3) Klagar ofta på dig; ständigt missnöjd på ditt beteende, utseende, umgås med fel personer.
4) Är överdrivet svartsjuk.
5) Övervakar och vill ha koll på vilka du umgås med, läsa sms, mail, etc.
6) Börjar bli hårdhänt eller måttar slag mot dig; Nästa gång kan han ta i ännu hårdare/träffa.
är en man som sänder ut tydliga varningssignaler.
Praktist taget alla män som slagit en gång gör det igen. Hur jävla ångerfull de är direkt efter, såär chansen extremt stor att det händer igen - kanske ännu värre den gången.
Så. han är den som skall ta till sig betydelsen av "Shut the fuck up" för ingen annan i vår släkt kommer någonsin göra det. Han får hitta någon annan, för med mig skall ha inte ha ett skit att göra med. Varken direkt eller indirekt genom dig. Helst borde han få både kuken och huvudet avhugget, slipper jag höra hans dumma jävla snack.
Och det här måste vara den längsta comment jag någonsin gjort, men seriöst. Nu är det nog, och om du inte fattar det borde jag och Karin och David och alla andra komma och låsa in dig i ett år så att du kan inse hur jävla stört allt är och hur detta inte kommer leda till någonting. Var en riktig kvinna och visa att du kan stå upp för dig själv och lämna äcklet bakom dig. För blotta tanken på honom gör mig fett upprörd och rent ut sagt förbannad!

Postat av: Anders!

Word!

2007-06-13 @ 00:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback