Lite mer om ASET

En sak till som jag har stört mej på när det gäller den här skitkillen är att han väldigt ofta måste smyga iväg när det ringer eller när han ska ringa (när han är ute å röker passar han på att slå en pling) och då känns det ju som att han myglar med nån slyna, är han otrogen?

Det han verkar ha missat är att man ibland hör människan som han pratar med, alltså om det är en mans röst eller en kvinnas och det som är så kul är att han är en helt annan person me brudar.

Eftersom jag känner att jag inte behöver dölja nått så har jag ju inga problem med att prata öppet inför honom.
Varför gör och känner han inte lika som jag.
Min nojas svar på detta är ju så klart det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback